Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Φτιαξτε σουβερ κ σουπλα με τα παιδια...


Πανευκολο.....αρκει να υπαρχει πλαστικοποιητης....


ΑΝ ΟΧΙ ΚΟΛΛΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΧΑΡΤΟΝΙ ΤΟ ΘΕΜΑ Κ ΤΥΛΙΞΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΔΙΑΦΑΝΕΣ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΑ..μια χαρα θα γινει κ ετσι


Βαλτε...

ζωγραφιες των παιδιων...

χαρτακια σημειωσεων...

καρτες ευχητηριες που θα αντιγραψετε στον εκτυπωτη...

φωτογραφιες .... επισης αντιγραφο εκτυπωτη...

αφισες...

και ο,τι αλλο φανταστειτε  πειτε το να το κοινοποιησω κ γω!!!!

Ενας πλαστικοποιητης δεν ειναι ακριβος κ με μικρα παιδια παντα ειναι χρησιμος...μπορειτε να ζητησετε να σας εξυπηρετησει καποιος φιλος που δουλευει σε γραφειο που εχουν ή να τα πατε  σε τυπογραφειο.....νηπιαγωγειο ισως......

Τα παιδια θα ενθουσιαστουν να εχουν τα δικα τους σουπλα για το φαγητο ,το γλυκο ή το φρουτο τους....και ειδικα οταν θα βλεπουν εσας να εχετε τα δικα τους στο καφεδακι σας!!!


μπορειτε επισης να κανετε σουβερ.....με παλια cd ή dvd....κολλα ατλακολ κ σχοινι ή κορδονι χρωματιστο!!!!


Καλα να περνατε....

3 σχόλια:

  1. Κρατάς τα παιδιά απασχολημένα και ταυτόχρονα φτιάχνεις και το νοικοκυριό σου χιχι!
    Πολύ καλή ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου , τι όμορφες ιδέες!! μπράβο σου!! θα τα κάνω κι εγώ με τα αστεράκια μου!!! ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

για πες μου...